Sabtu, 24 Oktober 2009

SEMALAM

semalam, pagi pagi lagi aku bagun dari tidur kerana pada hari itu, aku akan menahadiri seminarkeusahawan ajuran fakulti ekonomi.......aku pergi bersama dengan zainal... setiba aku di dewan seminar...... aku berasa ngatuk lagi tambahan pula... lagu yang diputarkan oleh pihak semasa menunggu ketibaan dif dif kehormat adalah lagu lagu era 40an..... kebosanan meningkat secara mendadak umpama air gunung berapi yang ingin mengeluarkan lava.......kebosanan aku terhenti apabila dif dif terhormat tiba dan penceramah pertama memulakan sesi perbentangan kertas kerja... aku kiranya berungtung kerana pembentang kertas kerj adalah orang orang tersohor dan berjaya dalam bidang perniagaan yang diceburinya. tapi yang masih bermain dalam fikiran ku ialah tentang kokorikulum hari itu ......aku dan sahabat mior meminta izin kepada DR NoRMALIZA untuk keluar awal bagi memboleh aku pergi ke kokorikulum..... setelah dapat keizinan aku dan kawan ku keluar lah dari dewan itu, tetapi ajk proram macam marah kami je..... AKU GERAM BETUL, bukan nya aku keluar sahaja-sahaj tapi bersebab..... GERAM AKU..... AKU GERAM........... TP APA APA PUN AKU DISEBALIK SEMUA INI ADA HIKMAHNYA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan