Khamis, 21 Januari 2010

SEMALAM

semalam aku tergerak hati ku untuk membaca buku kawanku yang bertajuk ' pemilik cintaku setelah allah & rasul. setelah aku membaca buku itu, baru aku sedar selama ini aku telah menodai kesucian cintaku untuk bakal isteriku.... aku telah hanyut dengan cinta yang palsu sehinggakan aku menyibukkan hatiku mencintai dan merindui insan yang tidak pasti lagi aku(bakal isteri) dan jiwa ku telah lalai dalam menilai mana yang baik, dan mana yang buruk untuk diriku serta jika aku dan dia berjaya melangkah ke alam rumah tangga nescaya ia terbina atas dasar maksiat yang mengundang padah kepadsa peribadi zuriat ku nanti. YA ALLAH ampunkan dosaKU disebabkan kelalaian dan kejahilan ku terhadap ilmumu ya Allah. Aku telah mengorbankan prinsipku hidup iaitu TIADA CINTA SEBELUM BERKAHWIN kerana terlalu ikut hawa nafsu dan dan bisikan syaitan... ya allah hamba mu ingin kembali BERCINTA KEPADA-MU YA ALLAH. berikanlah hambu-MU kekuatan dan kesabaran dalam mendaki puncak cinta-MU walaupun ku tahu akan banyak halangan dan cabarannya, insyaallah aku tempuhinya demi mencari CINTAMU..........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan