Isnin, 14 September 2009

khas buat pelawat blogku

blog ini akan menceritakan tentang pengalaman hidup dan cabaran cabaran yang saya hadapi dalam melayari bahtera kehidupan ini...... suka duka pahit manis menjadi teman yang setia dalam hidup saya..... curahan rasa ini bukan untuk membangga diri aatau menceritakan tentang kelemahan diri tetapi ia sebagai panduan dan pengajaran untuk dijadikan sempadan dalam melayari kehidupan ini... kadang kala terfikir juga saya adakah cara saya ini jalan yang terbaik saya pilih untuk menjadi tempat meluahkan perasaan dan rasa hati saya......" apabila kita dilahirkan kita menagis orang lain tersenyum, berjuanglah agar satu hari nanti bila di saat kita menghembuskan nafas terakhir orang lain menangis kita tersenyum"...... selamat berjuang sahabat sahabat perjuangan

1 ulasan:

  1. semau kata-kata ini memberiku semangat untuk aku terus berusaha.

    BalasPadam